вторник, 6 декабря 2011 г.



Portret


Totul sa inceput de la o simpla  privire, era demult, cam 10 ani in urma, o vad ca prin ceata, chipul ei gingas si fin, ochii ei caprui si stralucitori, un zimbet de nedescris si o privire ametitoare. Toate acestea se inbinau intr`un chip angelic la care nu puteai sa rezisti fara sa te uiti macar o minuta la ea. Avea o privire care ma facea parca sa cad intr`o euforie vesnica, acel sentiment care ma provoca sai zic ca o iubesc dar era prea devreme. Cind ma uitam la ea inceapeam sa ma simt mai liber, eram mai optimist, de parca m-am nascut pentru a 2 oara.  Tin minte ziua cind ma atins prima data, credeam ca am descoperit ce este euniversul, eram mai fericit ca fericitul si mai implinit ca implinitul. In ziua aceia, ea ma facut sa fiu cel mai fericit om din lume, eram sigur ca va fi amea si asa a si fost. Timp de 4 ani, am inteles ce este dragostea, am inteles ca tot ce iti pare imposibil se poate face posibil doar intr`o secunda, si asta doar sa`ti deschizi sufletul si sa dai tot ce poti din tine. Imi placea nespus de mult sa ii miros parul, era inhibat de un parfum care nu se mai termina niciodata, era un miros de primavera, un miros proaspat. Dar ce era mai dulce atunci cind imi soptea incet ca ma iubeste? Ei bine, pentru mine cuvintele nu contau atit de mult, asta imi zicea sufletul ei, parca ma mingiia pe piept cu dragostea sa, tot ce puteam sa fac era sa tac si sa………………tac. Dar a plecat, a plecat departe, si nu cred ca o voi mai vedea in curand, aceasta dezamagire mi-a lasat in suflet o pata neagra, o pata care ma sufoca atunci cind imi aduc aminte de ea, pentru ca stiu ca am iubit`o si nu inteleg cu ce am gresit ca sa primesc in schimb asta. Inca ma gindesc la ea chiar daca sufar, si stiu ca merita sa fac asta chiar daca imi este greu, nu cred ca e tirziu chiar daca e cu cineva  sau poate ca a mai iubit odata, inca o astept si stiu ca sa va intoarce, imi este greu sa indur clipele in care am simtit ca nu ma mai iubeste, dar si mai greu clipele in care  am inteles ca defapt sentimentele care lea simtit cu mine le imparte acum cu altcineva. Imi este dor de parul ei, de ochii ei, de mingierea sa si de dragostea sa. Tot ce a ramas din ea sunt doar amintirile si citeva poze facute mai demult unde puteai citi pe chipurile noastre mesajul: totul sa inceput de la o simpla privire…………..

Комментариев нет:

Отправить комментарий